Sık Sorulan Sorular

Üye olmak için https://www.kraftonline.com.tr/yeni-uyelik bağlantısına tıklayarak kayıt formunu doldurmanız gerekmektedir. E-posta adresinizle şifre belirleyip, gerekli bilgileri girdikten sonra hesabınız aktif hale gelecektir.

Şifrenizi unuttuysanız, giriş ekranındaki "Şifremi Unuttum" seçeneğine tıklayarak e-posta adresinizi girin. Şifre sıfırlama talimatları içeren bir e-posta alacaksınız.

Kraftonline’dan ürün siparişi verebilmek için, https://www.kraftonline.com.tr web sitemizi ziyaret ederek üyeliğiniz üzerinden ilgilendiğiniz ürünü sepetinize ekleyerek tercih ettiğiniz ödeme yöntemi ile siparişinizi oluşturabilirsiniz.

Kredi kartı, banka kartı, havale/EFT gibi çeşitli ödeme yöntemlerini kabul etmekteyiz.

Sipariş ödemesini banka hesabımıza Havale/EFT yaparken açıklama kısmına 5 haneli sipariş numaranızı giriniz. Sipariş numaranızı "Sipariş Onayı" veya "Siparişlerim" sayfasında bulabilirsiniz.
Alıcı olarak "Kraft Elektronik Ticaret Ltd.Şti" belirtmelisiniz. Banka hesap numaralarımıza "Hesap Numaralarımız" bölümünden ulaşabilirsiniz.

Kredi kartı sahibinin ismini, kredi kartı numarasını ve kartın arkasında bulunan CVC2/CVV güvenlik kodunu yazarak cep telefonuna gelen 3D Güvelik şifresini girerek siparişini tamamlayabilirsiniz. Anlaşmalı kredi kartlarıyla tek çekim veya taksitle ödeme yapabilirsiniz.
Anlaşmalı bankalarımız;

Akbank
Garanti Bankası
Halkbank
Yapı Kredi Bankası
İş Bankası
Finansbank
Ziraatbankası

Kredi kartınızdan tutarın çekildiği ancak siparişin oluşmadığı durumlarda (network yavaşlığı, sistemsel sorun vb.) çekilen tutar otomatik olarak kartınıza aynı gün iade edilir. Tutarın otomatik iade edilemediği durumlarda 0(212) 216 46 11 numarasından Kraft Online Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçerek kredi kartınızın ilk 6 ve son 4 hanesi ile hesap ekstrenizi paylaşarak destek talep edebilirsiniz.

Kredi kartınızdan birden fazla çekim yapıldıysa 0(212) 216 46 11 Kraft Online Müşteri Hizmetleri ulaşarak durumu belirtmeniz gerekmektedir.

Harcamanın yapıldığı kredi kartınızın ilk 6 ve son 4 hanesi ile birlikte işlem tarih ve saat bilgisini paylaşarak müşteri hizmetlerimizden destek alabilirsiniz.

Bilginiz dışında kredi kartı veya hesabınızdan alışveriş yapıldıysa 0(212) 216 46 11 Kraft Online Müşteri Hizmetleri ulaşarak durumu belirtmeniz gerekmektedir. Harcamanın yapıldığı kredi kartınızın ilk 6 ve son 4 hanesi ile birlikte işlem tarih ve saat bilgisini paylaşarak destek alabilirsiniz.

İşlemin tespit edilmesiyle,
Ürünler hazırlanma sürecindeyse sipariş iptal edilir.
Ürünler kargoya verilmiş ise paket kargodan geri çekilir ve kredi kartı sahibine ücret iadesi yapılır.
Ürünler teslim edilmiş ise kredi kartı sahibinin bankaya harcama itirazında bulunması önerilir.

Ürünü sepete ekledikten sonra ödeme aşamasında sorun yaşıyorsanız;
Kredi kartı/banka kartı bilgilerinizi hatalı/eksik girmiş, online işleme kapalı veya kartınız bakiye yetersizliği vb. durumlar nedeniyle hata alınıyor olabilir.
Veya;
3D güvenlik kodunuzu yanlış giriyor veya 3D güvenlik şifrenizin gönderildiği bankanızdaki kayıtlı cep telefonu bilginiz güncel olmayabilir.
Bu tip durumlarda bankanız ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.
Ürünün stok durumu değişmiş ve ürün tükenmiş olabilir, sistemsel anlık bir sorun yaşanıyor olabilir bu tip durumda da 0(212) 216 46 11 Kraft Online Müşteri Hizmetleri veya Bize Sorun formu üzerinden tarafımıza ulaşarak talep oluşturabilirsiniz.

Taksitlendirilmiş kredi kartı alışverişi iadelerinde kraftonline.com.tr tarafından tutarın tamamı tek seferde ödenir.
Ancak bankaların kendi süreçleri gereği bu tutarlar, banka tarafından kartınıza seçtiğiniz ay kadar taksitle iade edilir. İade ödemelerinin taksitle yapılmasında kraftonine.com.tr 'nin herhangi bir müdahalesi olmayıp detaylı bilgi için bankanızla iletişime geçmeniz gerekir.

Sitemizden alışveriş yapan siz kredi kartı sahiplerinin güvenliğini ön planda tutmakta ve siparişinizi verdiğiniz andan itibaren ödeme/fatura bilgilerinin kontrolünü gerçekleştirmektedir. Normal şartlarda Kraft Online'dan yaptığınız alışverişler, onayının sağlıklı olarak alınması halinde İstanbul içine 1- 2 iş günü içerisinde, İstanbul dışındaki tüm şehirlere 3- 4 iş günü içerisinde kargo ile ulaştırılır. Cumartesi verilen siparişler Pazartesi günü işleme alınır.

Üye müşterilerimiz için, Hesabım menüsü altında yer alan ‘’Siparişlerim’’ alanından ilgili siparişinize ait tüm detaylara ulaşabilirsiniz.

"Hesabım" menüsü altında yer alana "Siparişlerim" alanından ilgili siparişleriniz için sipariş durumu ""Kargoya Verildi"" olarak görünüyorsa siparişinizde yer alan Teslimat Detayları butonu ile sipariş statünüzü takip edebilirsiniz.

Sipariş verdiğiniz ürünlerin temin edilemediği durumlarda, ilgili siparişiniz temin edilene kadar bekletilebilir ya da iptal edilebilir.İptal işlemi yapılan siparişlerde iptali gerçekleşen bedel bankanızın süreç ve uygulamalarına bağlı olarak 1-3 iş günü içerisinde kartınıza geri ödenecektir.

Şahıs ve kurumsal faturalar ürün ile birlikte matbuu olarak ve kayıtlı e-posta adresinize elektronik fatura olarak gönderilmektedir.
Ulaşmadığı durumlarda 0(212) 216 46 11 Kraft Online Müşteri Hizmetleri veya iletişim formu üzerinden talep oluşturabilirsiniz.

İade talebinizin işleme alınabilmesi için, ürünün teslim alındığı tarihten itibaren 14 gün içinde bize ulaşmış olması gerektiğini hatırlatmak isteriz. Ürünün kullanılmamış, ambalajının açılmamış ve orijinal etiketlerinin yerinde olması gerekmektedir.

Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

Mesafeli Sözleşmeler yönetmeliğinde yer alan Cayma Hakkının İstisnaları maddesi uyarınca tüketici aşağıdaki ürünlerde cayma hakkını kullanamaz: 

a) Satılabilirliğini kaybetmiş ürünler (vakumlu/jelatinli ambalajı açık/yırtık ürünler, sim kart takılmış cep telefonu ve cep bilgisayarları
b) Kutusu açılmış, kurulumu yapılmış LCD TV, PC, Notebook vb.cihazlar
c) Kutusu ve kartuşu açılmış yazıcı, faks makinesi, ambalajı açılmış tek kullanımlık ürünler, kulaklık, yazılımlar vb.
d) Satışı Operatör Temlikli/Sözleşmeli yapılan ürünler
e) Ambalajı açılmış kişisel bakım ve hijyen ürünleri
f) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler
g) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler
h) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan ürünlerden; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler
ı) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler
k) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemeleri
l) Ambalajı açılmış yazılım ve/veya oyun CD'si l) tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VDC, CD ve kasetler, kişisel bakım ürünleri (traş makinesi, traş köpüğü, epilatör, diş bakım ürünleri,baskül vs.) ile sarf malzemeleri (toner, kartuş...vs) ancak ambalajı açılmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade alınabilmektedir.

Online kanallarımızdan yaptığınız alışverişleriniz için; üründen kaynaklanan herhangi bir arıza durumunda, garanti belgenizde yer alan yetkili servisler ile iletişime geçebilirsiniz.

Sitemizden satın aldığınız tüm ürünler distribütör firmaların garantisinde olup, ürününüz arızalanırsa garanti belgenizde yer alan servis hizmetlerini vermekle yükümlü olan firma size bu konuda destek olacaktır.